Seriale o koniach

     Ostatnio była mowa o filmach dla koniarzy i pomyślałam, że warto do tego dodać seriale. Znam ich co prawda niewiele ale mam nadzieję, że się wam spodobają.

"Heartland"/"Zaklinacze koni"




Moim zdaniem najlepszy serial o koniach. Nakręcony na podstawie serii książek "Heartland" autorstwa Lauren Brooke. Przeczytałam 7 części i patrząc na serial troszeczkę różni się od książki. Poza tym bardzo fajny, ciekawa fabuła opowiadająca o nastoletniej Amy, która w wypadku straciła matkę, a z ojcem nie ma kontaktu. Razem z dziadkiem i jej siostrą Lou opiekują się Heartlandem - schroniskiem dla rannych i porzuconych koni. Nakręcono aż 8 sezonów i można go obejrzeć na stronie internetowej seansik.pl


"Przygody w siodle"





Ulubiony serial wielu koniarzy. Ja też go lubię, ale uważam, że "Heartland" jest zdecydowanie lepszy. Serial opowiada o przygodach trzech przyjaciółek jeżdżących konno - Stevie, Carole i Lisy. Łączy je miłość do koni i założony przez nie klub "Siodło". Serial nakręcony został na podstawie powieści Boonie Bryant. Imitowany był na kanale polsat, jednak teraz można go obejrzeć na You Tube.


"Ranczo Leny"

Jak byłam młodsza oglądałam go prawie codziennie. Moim marzeniem było mieć takie skromne ranczo, konia i przyjaciół, na których zawsze można liczyć jak właśnie w tym serialu. Nie widziałam lepszego serialu animowanego od tego - zawsze jak go oglądałam towarzyszyły mi emocje.

Fabuła opowiada o losach czternastoletniej dziewczyny imieniem Lena, która ma bzika na punkcie koni. Kiedy traci własnego wierzchowca, postanawia już nigdy nie jeździć konno. Wszystko się zmienia, gdy ratuje młodego źrebaka. Dziewczyna poświęca czas, aby pomóc nieufnemu młodemu konikowi i oswoić go. Wtedy dochodzi do wniosku, że wie, co powinna zrobić w życiu. Postanawia założyć Ranczo – schronienie dla porzuconych i skrzywdzonych koni. Wraz z trojgiem przyjaciół Lena ratuje zwierzęta i przeżywa niezwykłe przygody.
 wikipedia

Nie wiem czy jeszcze jest emitowany na kanale Teletoon+ ale wiem, że można go obejrzeć na stonie internetowej baje.pl.


     To wszystkie seriale o koniach jakie znam. Mam nadzieje, że nie złościcie się na mnie o to, że tego posta pisałam na raty (nie miałam czsau) i  miło by mi było gdybyście napisali wasze opinie na temat wszystkich trzech, więc jak już obejrzycie któryś z nich to napiszcie w komentarzach (komentarze można pisać anonimowo i wcale nie trzeba mieć konta google). Tak samo zróbcie z filmami - obejrzyjcie (bo warto) i napiszcie wasze opinie. Byłoby świetnie, gdybyście napisali własny ranking obejrzanych filmów, zobaczymy który film lub serial jest najlepszy ;)

Komentarze

Popularne posty